Wednesday, December 17, 2008

Tõrvikud ja kuu Taevaskojas


Oli vist oktoober, kui käisin viimati öises Taevaskojas ühel mängul kaasas. Kuu säras kõrgel ja ma tahtsin järgmine kord tulla tagasi kui lumi on maas ning kuu kõrgel. Pühapäeval täitus mu unistust- see oli elu mõnusam kodades kolamine. Tänan kõiki neid, kes leidsid aega tulla ning selle õhtu endale ja teistele eriliseks tegid.


Tegelikult mida su hing veel ihkab- lumi, kuu, talveöö, tõrvikud ja head sõbrad koos. Nimetan seda täielikuks romantika paketiks. Seda tõestasid osalenud pered ja paarid. Loodan, et kodade vägi jõudis kõigi hinge.


Aga tõeline rahu ja nauding oli siiski Valgesoos, mõned seda ei näinudki. Süütasin lõkke, teeküünaldest tegin energiaringi ja torni tipust avanes eriti lahe vaade. Ma oleks võinud kuusäras tiksuda ilmselt tundide kaupa sest seltskond oli hea ja õhtu uskumatult mõnus. Seda on raske mul sõnadesse panna- peate ise kogema. Uuest päevast oli vist esimene tund möödas kui uinusime talveöös küünalde säras. Hommikul tervitas meid päikese tõus. Kas sina oled tund aega hommikul päikese tõusu vaadates ärganud ? Pärast nautisime päikesesäras uue päeva algust Taevaskoja seminarimajas kohvi tassi taga.


Kõik oli täiuslik, oleks ainult tibakene rohkem võinud seda ilu nautida ja lihtsalt olla.


Seni on kõik üritused väga ühe piirkonna kesgsed. Osalt selle pärast, et olen ise Taevaskoja TPK tööl aga teisalt siin on ka minu hing ja süda. Looduses on olnud erakordsed hetked. Kui sa tahad nendest erakordsetest hetkedest osa saada siis hoia silm peal meie tegemistel !


Kohtume Taevaskojas :)


Tarmo

No comments: